מבזקיםמשפטי/פלילי

מואשמים ב- 18 גניבות של רכבים: כתב אישום נגד תושבי טייבה וקלנסוואה

חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב שרון ניהלו במשך כחודשיים חקירה סמוי ה כנגד גנבי רכב, תושבי טייבה וקלנסוואה בני 31 ו- 20. במהלך החקירה שניהלו חוקרי היחידה, בסיוע תחנות מרחב שרון עלה כי שני הנאשמים גנבו במשך כחודש וחצי 18 כלי רכב מגוש דן, חיפה והשרון, כאשר בחלק מהמקרים כלי הרכב נגנבו לאחר פריצה לבית ואיתור מפתחות הרכב.

בחלק נוסף פרצו הנאשמים את כלי הרכב, העבירו אותם למקומות מסתור ולבסוף העבירו אותם לשטחי איו"ש לאחר שהניחו סרט הדבקה שחור על ספרה אחת בלוחית הרישוי על מנת להקשות על זיהוי הרכב. נאשם ראשון נסע עם רכב שברשותו על מנת "להוביל" את הנאשם השני לעבר מקום חניית הרכב שברצונם לגנוב ולאחר שהעבירו אותו לאיו"ש היו השניים חוזרים באמצעות רכב הנאשם, לעיתים על מנת לגנוב מיד רכב נוסף.

בתאריך 22.8.24 לאחר עיקוב ממושך זיהו השוטרים את הנאשמים כשהם בדרכם למעבר בקו התפר עם רכב גנוב. שוטרים שנערכו במקום מבעוד מועד עצרו את הנאשם לאחר שביצע פניית פרסה על מנת להימלט מהמקום וזמן קצר לאחר מכן עצרו את הנאשם השני. מעצרם של שני הנאשמים הוארך בהתאם לצרכי החקירה דניהלו חוקרי יל"פ מרחב,שרון ובסוף השבוע כאמור הגישה שלוחת התביעות במחוז מרכז כתב אישום כנגד הנאשמים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
גניבות - רכבים
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button