חדשות הארץמבזקים

הגרי לתושבי לבנון: ״אנחנו נתקוף בזמן הקרוב, תעזבו מיד את אל בקאע״

דובר צה״ל נתן לפני זמן קצר (שני) הצהרה לתקשורת בה אמר כי ״המראות שרואים כעת בדרום לבנון, אלה הם פיצוצים של אמצעי לחימה של חיזבאללה, אשר מתפוצצים בתוך בתים. בכל בית שאנחנו תוקפים, יש אמצעי לחימה – רקטות, טילים, כלי טיס בלתי מאוישים, שהיו מיועדים ומכוונים להרוג אזרחים ישראליים״.

״אנחנו נערכים לתקוף בזמן הקרוב מטרות טרור באזור בקעת הלבנון, הבקעא. חיזבאללה מאחסן שם אמצעי לחימה אסטרטגיים במבנים אזרחיים, ועושה שימוש באוכלוסייה כמגן אנושי ומסכן אותה ביודעין. אנחנו פועלים במאמצים אוויריים ומודיעיניים כל העת, כדי לאתר את אמצעי הלחימה, להשמיד אותם ולהסיר את האיום שהם מהווים על אזרחי מדינת ישראל, תוך צמצום הפגיעה באוכלוסייה האזרחית בלבנון ככל הניתן״, הוסיף.

עוד אמר: ״אני מזהיר את תושבי לבנון בכפרים בבקעא, זו אזהרה ממוקדת לכפרים בבקעא. התושבים הנמצאים בסמוך למבנים או בתוך בתים בהם מאוחסנים טילים ואמצעי לחימה – תתרחקו מהם מיד! לשם ביטחונכם והגנתכם. אתם רואים את הפעולה שאנחנו עושים כעת בדרום לבנון״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״חיזבאללה מתכוון לשגר את אמצעי הלחימה האלה לעבר שטח ישראל, ואנחנו לא נאפשר את זה! תתרחקו מהם לשם הגנתכם. חיזבאללה משקר לכם ומסכן אתכם. הישמעו לאזהרות ולמסרים שיועברו על ידי צה"ל לשם ביטחונכם וביטחון משפחותיכם״.

לשאלה האם מתוכננת פלישה קרקעית והאם המתקפות נועדו להכין את הקרקע לכך ענה דובר צה״ל כי ״יש לנו תוכנית מבצעית מלאה, היום אנחנו מממשים מבצע אווירי – יש לנו משימה אחת להחזיר את התושבים לבתיהם ונעשה כל מה שנדרש״.

אזהרה לתושבי דרום לבנון צילום: דובר צה״ל[/caption

צילום: דובר צה״ל

Back to top button