מבזקיםמשפטי/פלילי

מפנה דרמטי: 'קורבן' אלימות נעצר בחשד לפגיעה מינית ממושכת בקטינה

התפתחות בחקירת מקרה אלימות במהלכה נפל הקורבן לתרגיל "כיפה אדומה": חוקרי המשטרה חשפו כי מאחורי מעשה האלימות, חשדות כבדים כלפיו שפגע מינית במשך שנים ארוכות בקרובת משפחתו. לפני זמן קצר (שני) הוא הובא בשנית על ידי שוטרי מחוז ירושלים אל תחנת המשטרה ביישוב, הפעם כחשוד.

תחילת הפרשיה שנחקרת בימים אלו בתחנת הראל של מחוז ירושלים, בדיווח שהתקבל לפני כשבוע ימים על אודות אירוע קטטה בסמוך למבנה המועצה ביישוב מבשרת ציון הסמוך לירושלים. בעקבות כך, החלו שוטרי תחנת המשטרה ביישוב בחקירה ובפעולות להתחקות אחר המעורבים בכך.

במסגרת חקירה זאת, נודע למשטרה כי כתוצאה מאותו מקרה אלימות, נחבל בפניו צעיר תושב ירושלים בשנות ה- 20 לחייו. חוקרי המשטרה איתרו את הקורבן והוא הובא למסור עדותו בתחנת המשטרה. מתוך כך עלה, כי אותו קורבן הגיע למקום ושם נפגש עם קרובת משפחתו (קטינה) ולפתע הותקף באלימות על ידי שני חשודים בראשו כפי הנראה באמצעות אבנים, ונגרמו לו חבלות של ממש שבעקבותיהן נזקק לטיפול רפואי בבי"ח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתוך כך, אותרה קרובת משפחתו שנחקרה אף היא בחשד למעורבותה במעשה האלימות כלפיו. בשלב זה חלה התפתחות של ממש בחקירת הפרשיה, עת נודע כי אותו קורבן, לכאורה, פגע בה מינית במשך שנים ארוכות החל מהיות גילה כ-10 שנים, וכפי הנראה אירוע האלימות כלפיו הוזמן על ידה.

לפני מספר ימים עצרו שוטרי תחנת הראל מספר חשודים לחקירה, ומעצרם של שניים מהם, תושבי מבשרת ציון בגילאי 15 ו- 18, הוארך בבית המשפט לטובת השלמת פעולות חקירתם בגין עבירות של קשירת קשר למעשה פשע ותקיפה וחבלה של ממש על ידי שניים או יותר.

בהמשך לחקירה זאת והתפתחות זאת שנחשפה, לאחר שהוצא צו מעצר מבית המשפט כנגדו, היום בשעות הצהריים עצרו שוטרי תחנת הראל את ה"קורבן" החשוד בעבירות מין כלפי קרובת משפחתו, והוא הועבר לחקירה בעניין זה. מחר צפויה המשטרה לבקש בבית המשפט להאריך את מעצרו.

מעצר שב"ח - גבעתיים - אזיקים
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button