חדשות הארץמבזקים

טקס הזיכרון הלאומי: ערוצי טלוויזיה הודיעו כי ישדרו את טקס

טקס הזיכרון הלאומי, ביוזמת משפחות השבעה באוקטובר, שייערך בפארק הירקון ב-7.10 הקרוב, זוכה לתשומת לב רבה בארץ ובחו"ל, כאשר מרבית ערוצי הטלוויזיה בישראל הודיעו כי ישדרו בשידור חי מהטקס וביניהם ערוצים 11, 12, 13, הכנסת, 9, וערוצים נוספים.

כמו כן, כ-50 גופי תקשורת בינלאומיים כבר עדכנו על הגעתם לסקר את הטקס\ שמעורר עניין רב ברחבי העולם. בין המדינות ניתן למצוא את: ארה״ב, סין, רוסיה, ארגנטינה, יפן, אוסטרליה, איחוד האמירויות, הודו, שוודיה, פורטוגל, פוארטו ריקו, מקסיקו וכלל סוכנויות הידיעות המרכזיות בעולם.

לטענת המארגנים, עשרות רבות של קהילות מישראל ומכל רחבי העולם פונות בבקשה לשדר את הטקס ממקומות מרכזיים. עוד נמסר כי מעבר למטרתו המרכזית של הטקס בזיכרון הנופלים ובהנצחתם, הטקס יעלה את המודעות לזוועות שביצע החמאס ב-7.10, ואת הימצאותם של חטופים ברצועת עזה, לצופים בכל רחבי העולם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יונתן שמריז, אחיו של אלון שימריז ז"ל, מייסד 'קומו', ומיוזמי הטקס: "אני נרגש להודיע שהטקס הלאומי יעבור בשידור חי בערוצים המרכזיים בישראל ובעוד עשרות גופי שידור מסביב לעולם. בכל יום שעובר אנחנו מבינים עד כמה האירוע שלנו הוא מכונן והיסטורי. אירוע עולמי. זכות גדולה נפלה בחלקנו ליזום ולהפיק את הטקס הזה ולדעת שיהיו לו מיליוני צופים בכל העולם".

"שיירת ההפקרה" - משפחות החטופים
צילום: אדר איל

3 תגובות

  1. למרות שהטקס צולם מראש בדומה לטקס יום העצמאות? מי בכלל יצפה בדבר הזה?

Back to top button