מבזקיםספורט

דירקטוריון מנהלת הליגות דן בהמשך קיום עונת המשחקים במלחמה

דירקטוריון מנהלת הליגות התכנס היום (רביעי) על מנת לדון בהמשך קיום המשחקים במהלך תקופת המלחמה ותחת מגבלות פיקוד העורף. לאחר בחינת כל האפשרויות ועל מנת לאפשר את המשך קיום עונת המשחקים הוחלט כי קבוצה אשר אצטדיונה הביתי ממוקם באיזור עם מגבלות התקהלות תהיה רשאית, על פי בחירתה לקיים את משחקיה הביתיים ללא קהל ועם בעלי תפקידים בלבד כפי שהיה בעונת המשחקים הקודמת, בכפוף לאישור פיקוד העורף.

עוד הקבוצה תוכל לארח את המשחק עם קהל באצטדיון חלופי הממוקם באיזור ללא מגבלות התקהלות. אפשרות אחרת היא החלפת ביתיות (במידה ואין מגבלות התקהלות באצטדיונה של האורחת). אפשרות זו רלוונטית עד סיום הסיבוב הראשון. במקרה זה הקבוצה האורחת מחויבת לשתף פעולה ולארח את המשחק. עדכון על השינויים בלוח המשחקים לסוף השבוע הקרוב בליגת Winner ובליגה הלאומית ייצא בנפרד.

ארז כלפון יו"ר המנהלת: ״ראשית בימים קשים אלו אנו מחזקים את ידי כוחות הבטחון הנלחמים למען עתיד המדינה וכמובן לא שוכחים ומתפללים לחזרתם של כל החטופים. כחלק מהחוסן הלאומי, אנו רואים חשיבות עצומה בהמשך קיום פעילות הליגה ושמירה על שגרה, גם אם לא מושלמת בימים קשים אלו״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף: ״אנו נעשה הכל בכדי לא לתת לאויבינו לשבש את חיי היום יום. החלטנו על מתווה בו הקבוצות יוכלו להמשיך לשחק לעיני הקהל עבורו נועד המשחק. המנהלת תמשיך ותעשה כל שניתן על מנת לסייע לקבוצות לבצע את התיאומים הנדרשים ותגיש להם כל עזרה בימים קשים אלו על מנת לעבור יחד את התקופה הזאת ובתקווה לימים טובים יותר במדינת ישראל״.

״אנו נושאים תפילה לשלום חיילי צה"ל ומשחקים גם עבורם ועבור כל תושבי הצפון והדרום הנמצאים בעורף המהווה בימים אלו את החזית״, אמר לסיום.

משחק כדורגל - דרבי - תל אביב - אצטדיון בלומפילד - הפועל תל אביב - מכבי תל אביב
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button