מבזקיםפוליטי / מדיני

השר גולדקנופף בזירת הנפילה בצפת: לא לעצור, לכתוש את האויב עד סופו

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף הגיע לבקר בדירת בית גיל זהב שספגה פגיעה היום (רביעי) בעיר צפת. יחד עם שר הבינוי והשיכון הגיעו רמ״ט השר מוטי בבצ׳יק, מנהל אגף בכיר נכסים וחברות נתנאל לפידות, מנהל מחוז צפון בעמידר יורם חלפון.

בזירת הנפילה הודיע שר הבינוי והשיכון כי החל מאתמול 24.9.24 החל משרד הבינוי והשיכון בהוצאה לריענון של דיירי בתי גיל הזהב בקו חיפה צפונה המתגוררים במבנים ללא מיגון כלל. עוד בתחילת מלחמת חרבות ברזל העביר משרד הבינוי והשיכון לעיר צפת, תקציב של 2.5 מיליון ש״ח לטובת השמשת מקלטים בבתים פרטיים.

לאחר מכן, השר השתתף בהערכת המצב שקיים ראש עיריית צפת יוסי קקון יחד עם נציגי פיקוד העורף. השר גולדקנופף: ״מפרוץ המלחמה סיירתי בכל בתי גיל הזהב של המשרד, הקמתי צוות מיוחד בראשות מנכ"ל המשרד יהודה מורגנשטרן שייתן את כל המענים הנדרשים על מנת לתת ביטחון מלא לדיירי גיל הזהב."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר הוסיף: "הכנו אופציות לפינוי מיידי ולריענון של דיירי גיל הזהב בעת הצורך, עם החרפת המצב בצפון הורתי לקיים דיון והערכת מצב מיידית בכדי שנוכל לתת מענים לכלל הדיירים של גיל הזהב בצפון. אני שב וקורא לראש הממשלה ולכל הדרג הביטחוני לא לעצור לכתוש את האויב עד סופו. חייב לסיים ולמגר את הטרור גם כאן בצפון וגם בדרום. נחזיר בעזרת ה׳ את הביטחון המלא לכלל אזרחי ישראל."

זירת נפילה- בית גיל הזהב - צפת
שר הבינוי יצחק גולדקנופף
זירת נפילה- בית גיל הזהב - צפת
שר הבינוי יצחק גולדקנופף
זירת נפילה- בית גיל הזהב - צפת
שר הבינוי יצחק גולדקנופף

תגובה אחת

Back to top button