מבזקיםצבא וביטחון

הערכת מצב לאחר הנפילות באילת – אין שינוי במדיניות ההתגוננות בעיר

מדוברות עיריית אילת נמסר לפני זמן קצר (רביעי), כי בהמשך לאירוע הנפילה שארע הלילה באילת, קיים ראש העירייה – אלי לנקרי שיחות עם מפקד פיקוד דרום ומפקד האוגדה המרחבית וכן הערכת מצב יחד עם מפקד נפת אילת של פיקוד העורף, אל״מ שמוליק יחזקאל וגורמי החינוך והביטחון בעירייה.

בהערכת המצב עדכן מפקד נפת אילת, כי אין שינוי נכון לרגע זה במדיניות ההתגוננות. במסגרת זו הוחלט שהלימודים מחר (חמישי 26.9) יתקיימו כרגיל בכל מוסדות החינוך. עוד נמסר מהדוברות: "זה המקום לציין את חשיבות השמירה על ההנחיות של פיקוד העורף. הנחיות מצילות חיים כפי שהוכחו גם באירוע שארע הלילה, במסגרתו נפגעו באורח קל שניים, מאחר שנשארו ברכב בעת הישמע ההתרעה ולא פעלו בהתאם להנחיות. הפגיעה שלהם היתה כתוצאה מרסיסי חלונות הרכב."

בהקשר לפצועים, ממד"א נמסר: "הגענו למקום במהירות רבה, במקום ראינו הרס בבנין תפעולי סמוך. פצוע שהיה במקום גבר בן 68 שסבל מרסיסי זכוכית ומעט חתכים היה בהכרה מלאה ובמצב קל ביותר, גבר נוסף בן 28 שנפגע גם הוא ונחבל משפשופים בידיים, התהלך במקום ואף הוא נפגע פגיעות קלות בלבד. הענקנו לפצועים טיפול רפואי בשטח שכלל עצירת דימומים וחבישות והבם לא נזקקו להמשך טיפול בבית החולים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
זירת נפילה - נמל אילת
צילום: דוברות המשטרה
זירת נפילה - נמל אילת
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button