מבזקיםמשפטי/פלילי

רופא משפחה ביצע עבירות מין במטופלת שלו- מפונה מהצפון

בתום חקירה של שוטרי מחוז צפון כתב אישום יוגש הבוקר (חמישי) נגד רופא משפחה שביצע עבירות מין במטופלת שלו- מפונה מהצפון. החקירה החלה במשטרת המחוז הצפוני מייד לאחר קבלת תלונה בתאריך 11/09/24 ממפונה מהצפון שהגיעה לקבלת טיפול רפואי ביישוב אליו פונתה ונפגעה מינית על ידי רופא המשפחה בשם חמזה דלאשה בן 30 תושב בועיינה נוג'ידאת.

בלשי המחוז הצפוני ביצעו את מעצרו של הרופא מייד עם יציאתו ממקום עבודתו, כעבור ארבעה ימים בהם נאספו ראיות, נגבו עדויות והתחזק החשד כנגד החשוד.

כאמור, הבוקר, עם סיום שלב החקירה יוגש לבית משפט המחוזי בנצרת כתב אישום עם בקשה למעצרו עד תום ההליכים על ידי פרקליטות מחוז צפון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פקד רז ללוש- ראש משרד חקירות בתחנת ירדן אמר: "מדובר בחקירה מורכבת שכן העבירות בוצעו בתוך חדר הטיפולים בנוכחות הנאשם והקורבן בלבד. ביצענו חקירה מורכבת שכללה איסוף ממצאים רבים מהם עלו סתירות בגרסתו של החשוד לנעשה באותו המקרה. אני שמח שבסופו של דבר הצלחנו להשיג את הראיות המספקות לשם הגשת כתב אישום על ידי הפרקליטות. אני חייב לציין את הקורבן שעמדה בגבורה לאורך כל ניהול החקירה וללא ספק בכך מנעה אירועים קשים דומים בעתיד."

רופא - סטטוסקופ
צילום: freepik
תיעוד מעצר הרופא, צילום: דוברות המשטרה

Back to top button