חדשות הארץמבזקים

בשל הביקוש הרב להשתתפות בטקס: המארגנים בפניה מיוחדת לראשי הרשויות

בשל הביקוש הרב להשתתפות בטקס הזיכרון הלאומי לאסון ה- 7.10 של המשפחות בפארק הירקון, פנו הבוקר (חמישי) מארגני הטקס לראשי הרשויות ברחבי הארץ בבקשה לארגן את שידור הטקס במקומות מרכזיים ביישובים ובערים השונות בישראל.

כידוע, כ-40,000 כרטיסים לטקס אזלו תוך 8 שעות. בנוסף החליטו כל ערוצי הטלוויזיה בישראל לשדר מהטקס, בדומה לעשרות רבות של גופי תקשורת בעולם, וכעת פועלים המארגנים לעודד צפייה קהילתית בטקס גם במרכזי ערים ויישובים, באופן שישקף את רוח האחדות של הטקס.

טקס הזיכרון הלאומי אשר ייערך בפארק הירקון ב-7.10 בהובלת משפחות נפגעי האסון, הוא אירוע שמחבר את כל חלקי החברה הישראלית. באמצעות שידור הטקס במרכזי הערים, המארגנים מקווים לאפשר לתושבים בכל רחבי הארץ לעמוד יחד במרכזי הערים והיישובים, להשתתף מרחוק בטקס ולהרגיש שותפות עמוקה בחוויה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בפנייה לראשי הרשויות נכתב: "הטקס זכה לתמיכתם של אמנים רבים שיופיעו בו בהתנדבות, ובתוך מספר שעות קטן נמסרו כל הכרטיסים הזמינים לציבור. אנו רואים בכך ביטוי לתמיכה הרחבה בטקס ובמשפחות, אבל גם לצורך העמוק של הציבור בישראל לקחת חלק באירוע הזכרון המרכזי לאסון הכבד שפקד אותנו. ולציין אותו יחד. לצערנו, ולהתרגשותנו, נראה שגם פארק הירקון כולו לא יצליח להכיל את כלל הציבור המבקש לקחת חלק. לכן אנחנו פונים בהצעה ובבקשה לקיים שידור חי וקהילתי של הטקס במרכזי הערים".

טקס הזיכרון השנתי לחללי הטרור: "שמות חדשים נחקקו על לוחות האבן השותקים"
ארכיון. צילום: כפיר סיון

Back to top button