חדשות הארץמבזקים

דנון תוקף: ׳אבו מאזן צבוע, מתגמל טרור ומדבר על שלום באו"ם׳

שגריר ישראל לאו״ם דני דנון, הגיב על נאומו של אבו מאזן בעצרת הכללית של האו״ם: ״אבו מאזן נאם במשך 26 דקות ואפילו פעם אחת לא הצליח להוציא מהפה את המילה חמאס. מאז הטבח של ה 7 באוקטובר אבו מאזן לא מסוגל לגנות את פשעי חמאס״.

״הרשות הפלסטינית בראשותו משלמת משכורות למחבלים שרוצחים ישראלים: מי שרוצח יותר – אבו מאזן משלם לו יותר. רק כאשר הוא עומד על במת האו״ם הוא מדבר על פתרון בדרכי שלום. אין צביעות ושקר יותר גדולים מזה. המורשת של אבו מאזן היא חולשה כרונית מול הטרור והשנאה״.

יו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן השתלח בישראל: "העולם לא הצליח לאלץ את ישראל לעצור את מלחמת בעזה ואת פשעי המלחמה נגד האזרחים החפים מפשע", אמר אבו מאזן, "ישראל ראויה להיות חברה באו"ם ולא עומדת בתנאים. נגיש בקשה לעצרת הכללית לגבי החברות של ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר יו"ר הרשות: "אנחנו לא נעזוב, פלשתין היא המולדת שלנו. הפסיקו את הפשע הזה, הפסיקו עם זה עכשיו, הפסיקו להרוג ילדים ונשים. להפסיק את רצח העם, תפסיקו לשלוח נשק לישראל. כל העולם אחראי למה שקורה לעמנו בעזה ובגדה המערבית.

אבו מאזן הוסיף והציע כי הרשות תשלוט ברצועה ב׳יום שאחרי׳: "אני מנצל את ההזדמנות להציג את החזון שלנו לגבי היום שאחרי המלחמה. הרשות תשלוט ברצועה, ביו"ש ובמזרח ירושלים בסוף המלחמה – ותערוך בחירות. תהיה הפסקת אש קבועה בעזה, וייעצרו המתקפות הצבאיות ומתקפות המתנחלים ביו"ש ובמזרח ירושלים. סיוע ייכנס בקביעות לרצועה". הוא הוסיף כי "אנחנו מכירים בישראל והיא לא מכירה בנו. אנחנו רוצים ששתי המדינות יחיו זו לצד זו".

תגובה אחת

Back to top button