מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו בניו יורק: "המדיניות ברורה: ממשיכים להכות בחיזבאללה בכל הכוח״

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו נחתו לפני זמן קצר (חמישי) בניו יורק, והתקבלו על ידי שגריר ישראל בארה"ב מייק הרצוג, שגריר ישראל לאו"ם דני דנון והקונסול הכללי של ישראל בניו יורק אופיר אקוניס.

ראש הממשלה נתניהו עם הגעתו לניו יורק: "אני פה לביקור חשוב באו"ם – יחד עם משפחות החטופים שאנחנו לא שוכחים אותם לרגע והמשלחת הישראלית – כדי להביא את דברה של ישראל לעולם. זה תמיד חשוב, וזה חשוב במיוחד ברגע הז״ה.

״במהלך הטיסה אני נתתי אישור לסיכול ראש יחידת הכטב"מים, ולדברים אחרים – והוא סוכל. המדיניות שלי, המדיניות שלנו, ברורה: אנחנו ממשיכים להכות בחיזבאללה בכל הכוח. אנחנו לא נפסיק עד שנשיג את כל יעדינו, ובראשם החזרת תושבי הצפון בביטחה לבתיהם. זו המדיניות – ושאף אחד לא יטעה בה״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לטיסת ראש הממשלה התלוו נציגי משפחות החטופים: שרון שרעבי, אחיהם של החטופים יוסי שרעבי ז"ל ואלי שרעבי. אלי שתיוי, אביו של עידן שתיוי שמוחזק בעזה, יפעת היימן, אמה של ענבר היימן ז"ל, סאלם אלאטרש, אח של החייל החטוף מוחמד אלאטרש ז"ל.

כמו כן, הצטרפו יזהר ליפשיץ, בנו של עודד ליפשיץ שנחטף לעזה, יעקב סמרנו, אבא של יונתן ז"ל שגופתו מוחזקת בעזה לאחר שנחטף בשביעי באוקטובר על ידי עובד אונר"א. כמו כן, לביקור מתלווים מתאם השו"ן תא"ל (במיל') גל הירש, ראש אגף ממשל במנהלת החטופים יעל גורן חיזקיה וסא"ל אורטל גרוס מאכ"א.

צילום: עומר מירון /לע"מ

5 תגובות

  1. Erez Ovdat
    הפסקת אש בלי שאנו שולטים 10 ק"מ בתוך עזה ותושבים לא יוכלו לחזור לבתים שלהם בצפון

  2. ניר שביט הלוואי, מניסיון קודם לא קרה אחרת היו פחות חטופים שחזרו לע חיים

  3. Erez Ovdat
    בורח , מחכה , מדבר ובן גביר מתקפל . בן גביר למד להכיל את הכסף לחמאס , בן גביר ילמד להכיל את הפסקת האש

  4. שביבי אומר דברים כאלה בצורה כל כך ברורה ונחרצת ברור שהוא בדרך להפסקת אש .

Back to top button