מבזקיםפוליטי / מדיני

נשיא סרביה בפגישתו עם רה"מ: "יש לנו חטוף סרבי, אני מקווה שהוא חי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש (חמישי) עם נשיא סרביה אלכסנדר ווצ'יץ', בניו יורק, בפגישה השתתף גם שר החוץ של סרביה מרקו ג'וריץ'. נשיא סרביה ווצ'יץ' אמר: "הנושא שמאוד חשוב לנו הוא סוגית החטופים. אנחנו מתפללים לראות את האנשים האלה חופשיים בהקדם האפשרי. יש לנו חטוף אזרח סרבי אחד. אנחנו מקווים שיתאפשר לחטופים לשוב להוריהם, לילדיהם, לאחיותיהם, לאחיהם ולמשפחותיהם – זה מאוד חשוב לנו".

ראש הממשלה נתניהו: "היחסים בין סרביה וישראל טובים מאוד ומשתפרים מיום ליום. אבל לשנינו יש מטרה משותפת – להחזיר את כל חטופינו בשלום בחזרה לישראל, כולל אלון אהל המוחזק בשבי מחבלי חמאס. זה לא מתקבל על הדעת. המשפחות סובלות. אני מעריך את העובדה שהרחבת את תמיכת ממשלתך בנושא זה. כל המדינות המתורבתות צריכות לעמוד ביחד ולהביא לסיום הזוועה הזו. אני מודה לך על ידידותך ומאמציך למען החטופים".

ראש הממשלה נתניהו הודה לנשיא ווצ'יץ' על תמיכתה של סרביה בישראל ועל הידידות העמוקה בין העמים, וכן על התגייסותו של הנשיא באופן אישי לשחרור החטופים, ביניהם החטוף אלון אהל עם אזרחות סרבית. שני המנהיגים הביעו רצון משותף בהרחבת שיתוף הפעולה בין המדינות בתחומים שונים, ביניהם: כלכלה, ביטחון וסחר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ראש הממשלה בנימין נתניהו -  נשיא סרביה ווצ'יץ'
צילום: אבי אוחיון, לע"מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו -  נשיא סרביה ווצ'יץ'
צילום: אבי אוחיון, לע"מ
צילום: עומר מירון, לע"מ

Back to top button