חדשות הארץמבזקים

המטח לצפון: גבר בן 25 נפצע בינוני מרסיסי חלקי יירוט באתר בנייה

גבר בן 25 נפצע לפני זמן קצר (שישי) מרסיסי חלקי יירוט במהלך עבודתו באתר בנייה באזור טבריה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה במצב בינוני בהכרה עם פציעה משמעותית מרסיסי חלקי יירוט.

חובשים בכירים מיחידת האופנועים של מגן דוד אדום אביעד עמר ושלו בן שבת סיפרו: "הגענו למקום במהירות וראינו באתר עבודות לסלילת כביש, גבר כבן 25 בהכרה מלאה, עם פציעה משמעותית מרסיס של חלקי יירוט. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית חולים כשמצבו מוגדר בינוני."

חובשי הצלה אוריאל דדון ואריאל חג'בי מדווחים: "כשהגענו לזירת הנפילה עם אמבולנס מד"א אותו אנו מאיישים, מצאנו באתר בניה גבר כבן 25 כשהוא סובל מחבלות בגופו, לאחר שנפגע מרסיסים. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב בינוני להמשך קבלת טיפול רפואי בחדר הטראומה בבית החולים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, שוטרים וחבלני משטרה של המחוז הגיעו לפני זמן קצר לזירות הנפילה והחלו בסריקות לשם הסרת סיכון לציבור ולטפל במוקדי הנפילה.

מדובר צה"ל נמסר בנוסף כי לוחמי ההגנה האווירית יירטו לפני זמן קצר ארבעה כלי טיס בלתי מאוישים שחצו משטח לבנון למרחב הימי מול חופי ראש הנקרה. לא הופעלו התרעות על פי מדיניות.

אמבולנס מד"א - אתר בנייה
צילום: דוברות מד"א
אמבולנס מד"א - אתר בנייה
צילום: דוברות מד"א

Back to top button