מבזקיםמשפטי/פלילי

נאשם חסר מזל: גנב רכב חשמלי ונעצר חודש לאחר שנטש אותו

במהלך אירוע לא שגרתי, דר רחוב צעיר בן 19 גנב רכב חשמלי בעיר ירושלים, אך מזלו הרע לא הותיר לו הרבה זמן לחגוג את ההצלחה. לאחר שנטש את הרכב באמצע הכביש, הוא אותר ונעצר על ידי המשטרה, שהגישה נגדו כתב אישום.

החקירה החלה בתאריך ה- 12.8 בסביבות השעה 10 בבוקר, לאחר שהתקבל דיווח למוקד המשטרה בירושלים אודות רכב שעומד על נתיב הנסיעה וחוסם את המעבר החופשי לציבור משתמשי הדרך, סמוך לתחנה המרכזית בעיר. שוטרי תחנת לב הבירה ממחוז ירושלים שהגיעו למקום, החלו בבדיקת נסיבות המקרה ויצרו קשר עם בעלי הרכב, תושב דרום העיר שסבר בתחילה כי רכבו חונה כחוק, ולאחר בדיקה נוספת שביצע, גילה כי רכבו נגנב למעשה.

במסגרת חקירת המקרה, נאספו ממצאים על ידי חוקרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים מהרכב ונשלחו למעבדות המשטרה. לאחרונה, הודות לממצאים אלו, נודעה זהותו של הנאשם במעשה והחלו פעולות לאיתורו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתאריך ה- 21.9 בשעות הבוקר, אותר הנאשם זאת לאחר שהתקבל דיווח על מטרד לציבור, אדם חסר בית שישן בתוך מתקן שעשועים בגן סאקר בירושלים. השוטרים הגיעו למקום, בדקו את אותו אדם, תשוב אילת במקור וגילו כי הנו דרוש לחקירה. הנאשם הועבר אל תחנת עוז במרחב קדם לחקירה בשל מעשיו שהתרחשו חודש קודם.

מחקירת המקרה בתחנת עוז ועל פי עובדות כתב האישום שהוגש נגדו אמש, עולה כי הנאשם הגיע במהלך הלילה וגנב את הרכב החשמלי. בהגיעו תוך נהיגה ברכב על אף שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו, אל מרכז העיר סמוך לתחנה המרכזית, נגמרה סוללת הרכב והרכב נעצר באמצע הכביש. במצב זה, נטש הנאשם את הרכב על נתיב הנסיעה תוך חסימת הדרך לציבור ועזב את המקום.

לאחר שמעצרו של הנאשם הוארך בבית המשפט לצורך מיצוי פעולות החקירה הנדרשות, הבשילה החקירה לכדי תשתית ראייתית וכתב אישום שהוגש אמש (חמישי) על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים כנגד הגנב חסר המזל.

שוטר - גן סאקר ירושלים
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button