מבזקיםמשפטי/פלילי

ביהמ"ש גזר 15 שנות מאסר ופיצוי של 100 אלף ש"ח על הנאשם במעשה טרור

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר אתמול (שישי) עונש של 15 שנות מאסר על הנאשם נור יוסף שהורשע במעשה טרור של ניסיון רצח בעת מבצע "שומר חומות" במאי 2021. כמו כן, השית בית המשפט על הנאשם תשלום פיצוי בסך של 100,000 ש"ח לנפגע העבירה.

בפסק-דינו לאחר הליך הוכחות, קבע בית המשפט כי בעת שהחייל צעד לבית סבו בשדרות ירושלים ביפו, הותקף בגז מדמיע, בבעיטות ובאגרופים על-ידי אחרים, בני המגזר הערבי. הנאשם, שהיה מצידו האחר של הרחוב, הבחין בתקיפת החייל על-ידי האחרים, נטל אבן במשקל של כ- 3 ק"ג, רץ לעבר החייל והטיח את האבן בראשו של החייל, כשהוא חסר אונים, וזאת כמעשה טרור ובניסיון לגרום למותו. לאחר מכן, ברחו הנאשם והאחרים מהמקום כשהם מותירים במקום את החייל עם פגיעות פיזיות חמורות.

עו"ד אורי גולדשטיין ואורן חיים מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי): "בהכרעת דינו, קיבל בית המשפט את עמדת הפרקליטות וקבע שהנאשם ביצע מעשה טרור של ניסיון רצח. בשלב הטיעונים לעונש, ביקשה הפרקליטות להטיל על הנאשם, בין היתר, עונש של 24 שנות מאסר בפועל, שהוא העונש שלעמדתנו היה בו כדי להלום את חומרת מעשה הטרור שביצע הנאשם ואת נסיבותיו האישיות. הפרקליטות תלמד את גזר הדין ותבחן את צעדיה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
פטיש שופט - כתב אישום - בית משפט
אילוסטרציה. צילום: pixabay
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button