בריאותמבזקים

בהיקף של 12 מיליון שקלים: התוכנית לחיזוק בתי החולים בירושלים

משרד ירושלים ומסורת ישראל יוצא בתוכנית ייחודית של הרשות לפיתוח ירושלים לחיזוק בתי החולים הגדולים בירושלים על ידי מימון מחקרים של מתמחים ורופאים העובדים בבתי החולים בעיר, במטרה לעודד את הישארותם של הרופאים האיכותיים בעיר.

התקציב הכולל, על סך 12 מיליון שקל, יועבר לבתי החולים הדסה ושערי צדק, לשם העמדת תקציב מחקר בסך 200 אלף שקל לשנה, למשך שנתיים, לרופאים מומחים שסיימו פוסט דוקטורט בחו"ל – רופאים אלו יהוו כוח המשיכה העיקרי עבור המתמחים, והעמדת תקציב בסך 100 אלפף שקל לרופאים מתמחים באותן מחלקות.

התוכנית גובשה לאחר בחינה מקצועית מעמיקה שביצעה הרשות לפיתוח ירושלים על האתגרים המרכזיים של מערכת הבריאות בעיר ומחסור במתמחים שבשנים האחרונות מעדיפים לעבוד בבתי החולים במרכז הארץ ויש לעודדם לעבוד בירושלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ועדה מיוחדת שהוקמה בראשות משרד ירושלים ומסורת ישראל והרשות לפיתוח ירושלים פילחה יחד עם בתי החולים את המחלקות בהן זוהה צורך משמעותי יותר בפעילות התוכנית ובימים אלו נפתחה בפני הרופאים האפשרות להציע מחקרים ופעילויות לתקצוב.

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, סייר בבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק, וקיים פגישות בתקופה האחרונה עם צוותי ההנהלה של בתי החולים, בכדי לבחון את הצרכים והאתגרים העומדים בפני מערכת הבריאות בעיר בשנים הקרובות.

"מאז נכנסתי לתפקידי הגדרתי את המשימה של חיזוק מערכת הבריאות בירושלים כיעד מרכזי של המשרד. בטח בתקופה כזו, בו מדינת ישראל זקוקה למערכת בריאות איתנה, חשוב שנעשה את המקסימום לשם כך. בעז"ה ירושלים הופכת למרכז בינלאומי לחדשנות רפואית", אמר השר פרוש.

עוד הודה לצוותי העבודה במשרד ירושלים ומסורת ישראל, הרשות לפיתוח ירושלים, המרכזים הרפואיים הדסה, והמרכז הרפואי שערי צדק. "שיתוף הפעולה המבורך של כולנו מוביל לעוד הישג חשוב שיתרום גם לכלכלת העיר וגם לבריאות תושביה".

משרד ירושלים ומסורת ישראל בתוכנית לחיזוק בתי החולים בירושלים

משרד ירושלים ומסורת ישראל בתוכנית לחיזוק בתי החולים בירושלים

Back to top button