מבזקיםפוליטי / מדיני

בקואליציה מברכים על שובו של סער, באופוזיציה קוראים "לא להתייאש"

בקואליציה מברכים על שובו של גדעון סער לממשלה. שר המשפטים, יריב לוין: "אני מברך את ידידי, ח״כ גדעון סער, שהודיע לפני זמן קצר על הצטרפותו לממשלה. זו העת להתעלות לגודל השעה, להתלכד מאחורי ראש הממשלה נתניהו, לשים את המחלוקות מאחור, ולפעול ביחד להשגת מטרות המלחמה."

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: ‏מברך את השר וחבר הקבינט הנכנס גדעון סער שלא נכנע ללחצים של קיצונים ושם את ישראל לפני הכל. זה הדבר הנכון לעשות למען ביטחון ישראל. " ח"כ אוהד טל (הציונות הדתית): מברך על הצטרפותם של חברי תקווה חדשה לממשלה. בשעה כזאת של אתגרים ביטחוניים, עם ישראל צריך ממשלה כמה שיותר רחבה. אני קורא גם לליברמן – גלה אחריות והצטרף לממשלה!"

מנגד, ח״כ דבי ביטון (יש עתיד) כתבה: "גדעון סער עושה דרך ארוכה ממחנה השינוי והתקווה אל זרועותיה של הממשלה הגרועה בתולדות ישראל בשביל להתמנות לתפקיד שר ההשתמטות בזמן מלחמה. מהלך פוליטי ציני ומביש.". ח"כ שלי טל מירון (יש עתיד): "גדעון סער עומד ומדבר על כך שהזחילה שלו לממשלה מאחדת את הציבור. רק שכח שאין שום ציבור שהולך מאחוריו. האיחוד היחיד הערב הוא של גדעון עם ערכי הליכוד: לשקר, להתחנף לביבי ולשרוד פוליטית.".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח״כ נעמה לזימי (הדמוקרטים) ניסתה דווקא לעודד את האופוזיציה: "תרימו ראש ואל תתייאשו. המהלך הזה נועד לייאש אותנו והכוח שלנו הוא התקווה והבניה של מציאות שפויה וחיים ראויים. לא נוותר, זה בדיוק הרגע להגביר. התקווה תנצח כי אין לנו אופציה אחרת.״

גדעון סער
צילום: יוד צילומים

Back to top button