חדשות הארץמבזקים

בשורה לטסים לאילת: אייר חיפה תתגבר את קו נתב"ג- רמון במחיר מפתיע

לאחר שקיבלה חברת התעופה אייר חיפה את רישיון ההפעלה המבצעי ממשרד התחבורה והבטיחות בדרכים היא תחל להפעיל את הקו מחיפה לאילת מיום ה -13 באוקטובר. בנוסף לכך, החל מהיום (שני) ועד ערב כיפור, תפעיל החברה טיסות מידי יום מנתב״ג לאילת-רמון וחזרה במחיר היכרות של 99 ש״ח לכיוון, בכפוף למצב הביטחוני.

הבוקר עם הנחיתה הראשונה, קיבל את פני הטסים ראש עיריית אילת – אלי לנקרי, ביניהם היו גם מייסד שותף ומנכ״ל אייר חיפה – גונן אוסישקין ומנהל שדה התעופה רמון – זוהר גפן. ראש העירייה ברך אותם על שיתוף הפעולה הפורה שינגיש לתושבי אילת את צפון הארץ והודה גם לשרת התחבורה והבטיחות בדרכים – מירי רגב על הפעולה החשובה שמחברת את אילת עם הצפון. ״זוהי בשורה חשובה לעיר אילת, לתושביה ולנופשים בה״ אמר ראש העירייה והוסיף: ״זו סנונית ראשונה שלאחריה יצטרפו כך אני מאמין, מטוסים נוספים וחברות תעופה נוספות לטוס הן בטיסות פנים והן בטיסות לחו״ל מרמון״. בהקשר זה הדגיש את חשיבות הטיסות עבור תושבי אילת המהוות תחבורה ציבורית הכרחית עבור חולים שנדרשים לטיפולים במרכז, רופאים שמגיעים לאילת, סטודנטים, מרצים, אנשי עסקים ועוד. ״נתיבי התעופה האוויריים לאילת מהווים את צינור החמצן של תושבי אילת״ ציין ראש העירייה והדגיש את החשיבות בהגברת הטיסות לאילת גם כדי להפחית את העומסים בכביש הערבה.

באייר חיפה ציינו שתחילת פעילות החברה בעת הזו, חרף המצב הביטחוני, מאפשרת לה לשרת את הציבור הישראלי כבר עכשיו, רגע לפני ובמהלך חגי תשרי, בתקופה בה מחירי הטיסות גבוהים וחברות תעופה זרות רבות מבטלות את הטיסות לישראל וממנה. 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאמור עד יום כיפור תפעיל החברה 2 טיסות ביום מנתב״ג לרמון במחיר היכרות של 99 ש״ח ומה- 13 באוקטובר מחיפה במחיר התחלתי של 139 ש״ח. עם תחילת הפעילות יכלול צי המטוסים של אייר חיפה שני מטוסי ATR 72-600 בעלי 72 מושבים כאשר מטוסים נוספים צפויים להצטרף לצי בחודשים הקרובים.

אייר חיפה נחיתה ראשונה באילת
צילום: יוד צילומים
אייר חיפה נחיתה ראשונה באילת
צילום: יוד צילומים
אייר חיפה נחיתה ראשונה באילת
צילום: יוד צילומים

Back to top button