כלכלהמבזקים

ארקיע על ההחלטה להפסיק את הטיסות לישראל: "הממשלה צריכה להתערב"

מארקיע נמסר לפני זמן קצר (שני): "מדינת ישראל עומדת בפני אתגר חמור בעקבות ההחלטה האנטי ישראלית של EASA -הסוכנות האירופית לבטיחות תעופה, להפסיק את הטיסות לישראל. ארקיע כמי שמספקת פתרונות לישראלים התקועים בחו"ל, מוצאת את עצמה במאבק יומיומי לחלץ את אזרחי המדינה, שבחרו לטוס באותן חברות זרות שנטשו אותן בחו"ל."

"כל יום מוצאים את עצמם כ- 15,000 ישראלים נוספים תקועים בחו"ל, אין לממשלת ישראל כרגע את המענה, למעט החברות הישראליות שתמיד נרתמות בשעת משבר. השמיים נסגרו על ישראל וארקיע כאן בכדי להילחם שכל ישראלי יחזור הביתה לפני החג. זהו אירוע לאומי המחייב את התערבות המדינה – להחזיר את כולם לפני החג הביתה. המאבק מול ההחלטה של EASA צריך להיות של ממשלת ישראל ובכך גם נחזיר לפעילות את המטוסים החכורים העומדים לרשותנו."

עוז ברלוביץ מנכ"ל ארקיע: "אני רואה בחומרה את החלטת EASA להפסיק את כל הטיסות לישראל ולהפקיר עשרות אלפי ישראלים ברחבי העולם, בטח בערב חגי תשרי. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לצוותי האוויר והקרקע של החברה שעובדים 24/7 על מנת להחזיר את כולם הביתה. אני מקווה שהציבור יקבל בהבנה שאנו בעיצומה של מלחמה ולא מוותרים עד שכולם יחזרו הביתה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארקיע - כרוז - ביבס
צילום: יח"צ ארקיע

Back to top button