מבזקיםמשפטי/פלילי

גני מודיעין: נערה החשודה בהצתת דירה שפכה חומר דליק על לוחמי האש

הבוקר (שלישי) התקבל דיווח על שריפה בדירה ביישוב גני מודיעין, למקום הוזנקו צוותי כיבוי מתחנה אזורית בנימין. בהגיעם לדירה, החשודה שפכה לעבר הלוחמים חומר דליק טרם כניסתם לדירה הבוערת. רשף עומרי ממן סגן מפקד המשמרת: "עם הגעתנו למקום זיהינו בית פרטי העולה באש, ואזרח אשר נמלט ממנו. מייד התחלנו בפעולות לכיבוי השריפה. רגע לפני הכניסה לבית, נערה אשר על פי החשד הציתה את המבנה שפכה חומר דליק על לוחמי האש, דבר אשר יכל לגרום לאסון. לוחמי האש ביצעו שטיפה מהירה של חליפות הכיבוי והמשיכו בנחישות בכיבוי השריפה."

רשף קובי לוי מפקד המשמרת וחוקר הזירה: "בתחקור ראשוני עם ההגעה לשטח עלה כי נערה אשר על פי החשד שפכה חומר דליק על הבית והציתה אותו לאחר מכן. עם תחילת פעולות החקירה, אכן אומת המידע עקב המצאות של חומר דליק מאיץ בעירה במוקד השריפה. בסריקות שערכנו לאחר מכן, מצאנו בקבוקי בנזין בסביבת הבית. הממצאים הועברו למשטרת ישראל להמשך הטיפול באירוע."

טפסר משנה עידו פרץ מפקד תחנה אזורית בנימין: "לוחמי האש מתחנה אזורית בנימין פועלים בחודשים האחרונים במגוון מתארים מורכבים. חילוצים בשטח פתוח, חילוצים מחללים מוקפים, נפילות טילים ושריפות בשטחים פתוחים. לאורך כל האירועים לוחמי האש והמפקדים פועלים בנחישות ובמקצועיות על מנת לתת את המענה המקצועי ביותר לאזרח. גם באירוע זה ראינו את נחישות לוחמי האש, שלמרות החומר הדליק ששפכו עלייהם ביצעו שטיפה מהירה של הציוד, ולאחר מכן חתרו למגע עם מוקד השריפה על מנת להציל חיים ורכוש."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
כבאי - לוחם אש
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל, מחוז יו"ש
הצתה - כבאות והצלה - בקבוקי תבערה
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל, מחוז יו"ש

Back to top button