חדשות הארץמבזקים

אגף התנועה השלים את היערכותו המוגברת לקראת החגים

אגף התנועה במשטרת ישראל השלים את היערכותו לקראת חגי תשרי. לאורך כל ימות החגים, שוטרי אגף התנועה, ניידות ואופנועים יהיו פרוסים בכבישים הבינעירוניים בכוחות מתוגברים, על מנת להכווין תנועה ולהקל על משתמשי הדרך בעקבות עומסים צפויים, לתת מענה הולם ומידי לכל תרחיש ובכדי לאפשר לציבור לחגוג את החגים בבטחה.

הבוקר ביקר ראש אגף התנועה, ניצב חיים שמואלי, את מערכי הכוחות הפרוסים בשטח ושמע מקרוב אודות היערכות הכוחות במהלך החג. במהלך החגים מתאפיינת כמות נסועה גדולה המגבירה את הסיכון בכבישים. בתקופה זו יפעלו שוטרי האגף בנחישות נגד עברייני תנועה ונגד עבירות מסכנות חיים, עבירות בריונות בכבישים ונגד כל מי שיסכן את משתמשי הדרך, בדגש על הצירים הבינעירוניים.

אגף התנועה יעדכן את ציבור הנהגים בדבר שינויים ושיבושים בהסדרי התנועה ובכל מידע חיוני אחר באמצעות כלי התקשורת, ערוצי הדיגיטל של המשטרה ובהם ערוץ הטלגרם של אגף התנועה ואנו ממליצים להצטרף אל הערוץ ולהתעדכן בזמן אמת אודות מצב התנועה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על מנת להקל בעומסי התנועה הנוצרים בתקופת החגים, אגף התנועה ממליץ לציבור הנהגים להקדים את יציאתו ליעד, לתכנן ולהכיר את המסלול מבעוד מועד, למקרה בו לא תהיה קליטה באפליקציית waze. עוד נמסר מהמשטרה: "אנו קוראים לציבור הנהגים להישמע להוראות שוטרי אגף התנועה אשר יהיו פרוסים בכל רחבי הארץ ובעיקר בצירים העמוסים, על מנת להקל ולהכווין את הדרך."

אגף התנועה - שוטרים - אופנועים
צילום: דוברות המשטרה
אגף התנועה - שוטרים -
צילום: דוברות המשטרה
ראש אגף התנועה - שוטרים  -
צילום: דוברות המשטרה
ראש אגף התנועה - שוטרים -
צילום: דוברות המשטרה
ראש אגף התנועה - שוטרים -
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button