מבזקיםצבא וביטחון

המשטרה סיכלה פיגוע בבית כנסת בדרום לפני חודש

המשטרה התירה לפרסום כי לפני כחודש עצרו שוטרי תחנת ערוער של מרחב הנגב/מחוז הדרום, שוהה בלתי חוקי מיטא חברון, שבכוונתו היה לבצע פיגוע דקירה בבית כנסת באחת הערים בדרום הארץ. המעצר היה בעקבות מידע מודיעיני שהצביע על כך שהשב"ח נמצא בפזורת כסייפה.

שוטרי התחנה שהחלו בסריקות במקום, איתרו את החשוד שניסה להימלט ולאחר מרדף רגלי וירי באוויר של השוטרים, החשוד, תושב יטא בן 17, נעצר לחקירה ונכלא למעצר ממושך. סיכול זה מתווסף לפעילות מבצעית עצימה שביצעו שוטרי ערוער בגזרת התחנה לאיתור שוהים בלתי חוקיים, במסגרתה נעצרו 38 פלסטינאים ללא אישורי שהייה בארץ ואף נעצרו 11 ישראלים שסייעו להם בהסעתם, הלנתם והעסקתם בארץ.

כפועל יוצא לפעילות וכמדיניות מפקד מרחב הנגב, תת ניצב אפי שימן ומפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן, נסגרו היום (רביעי) שלושה עסקים ביישוב ערערה בנגב, בגין העסקת שוהים בלתי חוקיים. מדובר במאפיה, מכולת ומסעדת פלאפל. העסקים נסגרו למשך 30 יום בחתימה על צו סגירה של מפקד מחוז הדרום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד תחנת ערוער, סנ"צ ברוך הוניג: "אנו פועלים בכל העוצמות של משטרת ישראל אל מול כל מי שמעסיק, מלין או מסיע שוהים בלתי חוקיים ובכך מסייע לאויבינו ופוגע בביטחון המדינה. לא נאפשר לשיקולים הכלכליים לגבור על האינטרס הביטחוני ונפעל נגד כל גורם שיפגע בביטחון אזרחי ישראל. אני גאה בשוטרי התחנה על פעילותם היום יומית ועל כך שמנעו פיגוע והצילו חיים".

צו סגירה לעסק- שב"חים
צילום: דוברות המשטרה
צו סגירה לעסק- שב"חים
צילום: דוברות המשטרה
צו סגירה לעסק- שב"חים
צילום: דוברות המשטרה
צו סגירה לעסק- שב"חים
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button