חדשות הארץמבזקים

365 ימים לטבח: משפחות החטופים דורשות פעולה מיידית

על רקע תגובה אפשרית של ישראל למתקפה האיראנית, ולציון יום השנה לטבח ה- 7/10 מטה המשפחות להחזרת החטופים פרסמו הודעה שכותרתה: ״365 ימים של הפקרה – 101 חטופים עדיין בעזה״.

״היום, בדיוק 365 ימים מאז נחטפו מאות נשים, גברים וילדים בפיג׳מות ממיטותיהם, 101 מהם עדיין מופקרים במנהרות המוות של חמאס בעזה. 365 ימים של אי וודאות, סבל וגעגועים עמוקים, מבלי לדעת מה עלה בגורלם. לא יהיו תקומה, ניצחון או שיקום ללא השבת כל החטופים הביתה. לא ננוח ולא נשקוט עד שכל אחד ואחת מהם יחזרו הביתה – החיים לשיקום והנרצחים והחללים לקבורה ראויה בארצם״, נכתב בהצהרה.

משפחות החטופים הדגישו: ״מדינת ישראל חייבת לפעול באופן מיידי, ללא דיחוי, להשבתם של כל החטופים. לחטופים אין זמן לחכות לרגיעה בצפון. כפי שלצערנו נוכחנו לדעת – הם לא רק סובלים, הם גם נהרגים ונרצחים. כל יום בגיהנום החמאס הוא נצח בו החטופים נתונים בסכנת מוות מיידית. איך ייתכן שיודעים היכן נמצא כל בכיר או זוטר של חיזבאללה, אבל אין מושג היכן מוחזקים החטופים בעזה כבר 365 ימים?״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״משפחות החטופים קוראות לציבור להצביע הערב ברגליים בעד החזרת החטופים בעסקה ולהצטרף לעצרות המקומיות והמחאות שמתקיימות בכל רחבי הארץ. רק מאבק ציבורי נחוש ורחב היקף יחזיר אותם הביתה״, הוסיפו בהודעה.

משפחות החטופים פרסמו את רשימת העצרות בכל רחבי הארץ – לחצו כאן

הפגנה - משפחות החטופים

Back to top button