חדשות הארץמבזקים

בשל הנחיות פיקוד העורף: טקס המשפחות יערך רק בנוכחות קהל מצומצם

בשל המצב הביטחוני והנחיות פיקוד העורף המגבילות התקהלות, טקס הזיכרון הלאומי בפארק גני יהושע יתקיים בנוכחות קהל מצומצם של משפחות 7.10. כזכור, הטקס יועבר בשידור חי בכל ערוצי הטלוויזיה בישראל ובכ-50 רשתות זרות מכל העולם.

טקס הזיכרון הלאומי ייערך ביום שני, 7.10, בשעה 19:00. לאחר הערכת המצב והארכת הנחיות פיקוד העורף, המגבילות התקהלות של מעל 1,000 איש בגוש דן, הודיעו היום (שבת) מארגני הטקס כי הוא יתקיים בנוכחות קהל מצומצם מבני משפחות השכולות ומשפחות החטופים בלבד.

המארגנים מצטערים להודיע כי הכרטיסים ששוריינו עבור הקהל הרחב מבוטלים וקוראים לאזרחים להישמע להנחיות מצילות החיים, לצפות בטקס באזור מגוריהם בצורה קהילתית, ולעמוד יחד בשעה 19:10 לדקת דומיה בסולידריות עם המשפחות שיהיו בפארק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המארגנים מזכירים כי הטקס צפוי להיות קשה לצפייה וכואב, ומבקשים מהציבור הרחב לצפות בו יחד עם יקיריהם בקהילות השונות. בנוסף, מזכירים המארגנים כי בשעה 7:10 בערב תיערך דקת דומיה, ומבקשים מכל אחד ואחת מאזרחי המדינה וגם בעולם, לשים תזכורת ולעמוד בסולידריות עם המשפחות בדקה הזו. עד לשעה זו, הודיעו מעל 150 ערים ויישובים בישראל ובעולם, על כוונתם לארגן הקרנה קהילתית של הטקס.

יונתן שמריז, אחיו של אלון ז״ל, מייסד 'קומו' וממארגני הטקס: "כפי שהבטחנו לכם ולעצמנו, הטקס יתקיים בכל תרחיש ויצפו בו מיליונים בישראל ובעולם. אני מבקש להתנצל מעומק הלב בפני כל מי שנרתמו, דחפו, תרמו, התרגשו וציפו לחבק את המשפחות שיהיו איתנו בפארק. עוד יבואו ימים טובים, בהם נעמוד יחד כולנו, בלי הגבלות ובלי מחיצות".

תיעוד קיבוץ בארי
תיעוד קיבוץ בארי. צילום: דוב בער הכטמן

Back to top button