חדשות הארץמבזקים

הערכות המחוז הדרומי של המשטרה וצה״ל לאירועי הזיכרון מחר

במסגרת היערכות המחוז הדרומי וצה״ל לאירועי זיכרון בגזרת הנגב המערבי, שדרות ועוטף עזה שיתקיימו מחר (שני, 7.10.24), החל משעות הבוקר כוחות המשטרה וצה״ל יהיו פרוסים בצירים ובאזורים הרלבנטיים, בהם הושם דגש בשמירה על הסדר הציבורי ובפיקוח על הזרמת התנועה בכבישים, באזורי הכינוס ובמוקדים המרכזיים – כביש 232, חניון רעים, צומת תל גמה, אורים, יכיני, אופקים ושדרות.

ציבור הנהגים שאינם משתתפים באירועי הזיכרון מתבקשים לפעול על פי הנחיות השוטרים ולנסוע בצירים חלופיים על מנת להפחית את עומסי התנועה בכבישים. קיים איסור לחצות גדרות, לנוע בדרכי עפר לא מסומנות ולהיכנס למקומות מגודרים ומשולטים.

חפצים חשודים:
במידה ומבחינים בחפץ חשוד, לרבות פריטי אמל"ח, יש להתרחק ולהרחיק סקרנים, לחייג 100 ולהזעיק את כוחות המשטרה. חבלני משטרת ישראל ערוכים לטפל בכל דיווח שכזה במקצועיות השמורה להם בלבד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדוברות המשטרה נמסר: אנו קוראים לציבור להישמע להנחיות השוטרים, החיילים, כוחות הביטחון והסדרנים, לשמור על הוראות החוק והסדר במקום למען ביטחונם ושלומם של כלל משתתפי האירוע. אנו מזכירים כי זמן ההתגוננות העומד לרשותכם במרחב עוטף עזה הינו 15 שניות. אם ניתן להגיע למרחב מוגן תקני עשו זאת בבטחה.

במידה והינכם נמצאים בחוץ או בנסיעה ברכב, יש לעצור בצד, לשכב על הקרקע ולהגן עם הידיים על הראש. באירוע או במקום הומה אדם, יש להישאר ישובים ולהגן על הראש עם הידיים, על מנת להימנע מפגיעה כתוצאה מדוחק. על מנת לקבל התרעות ולהישאר מעודכנים גם בזמן שהות בשטח פתוח, הורידו את יישומון פיקוד העורף.

הערכות המשטרה - שוטרים ורכבי משטרה
צילום: דוברות המשטרה
הערכות המשטרה - שוטרים
צילום: דוברות המשטרה
הערכות המשטרה - שוטרים ורכבי משטרה
צילום: דוברות המשטרה
הערכות המשטרה - שוטרים ורכבי משטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button