מבזקיםצבא וביטחון

הפיגוע בחדרה: חשוד נוסף נמלט על קטנוע ונוטרל, 2 פצועים במצב אנוש

מהמשטרה נמסר כי נוטרל המחבל בפיגוע הדקירה החדרה, מדובר על 4 זירות שונות בהם אותרו 6 פצועי דקירה מהזירות . לפני זמן קצר(שלישי) השוטרים איתרו את חשוד נוסף שנמלט מהמקום על קטנוע וניטרלו אותו באמצעות ביצוע ירי.

המרכז הרפואי הלל יפה עדכן אודות מצב הפצועים שפונו אל בית החולים עקב פיגוע הדקיר. סך הכל 6 פצועים פונו לבית החולים עד כה, כשהם סובלים מפציעות בדרגות חומרה שונות: 2 מוגדרים אנוש, 3 קשה ואחד בינוני. ד"ר ג'לאל אשקר, מנהל המחלקה לרפואה דחופה, מסר כי שניים נמצאים בחדר הניתוח עם פגיעות משולבות, שני מטופלים אושפזו במחלקה אורתופדית בשל חבלה בגפיים ובחזה ושניים נוספים נמצאים כרגע באבחון.

פראמדיקית מד"א שקד חגג' סיפרה: "הגענו לזירה בה היה פצוע קשה עם פציעות דקירה באזורים נרחבים בגופו וסבל מחבלה רב מערכתית. הוא היה מעורפל הכרה כשהגענו אליו, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו לבית החולים, לאחר מכן חזרנו לזירה כדי להמשיך לטפל בעוד פצועים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ניר בן חיים, ראש עיריית חדרה בזירת הפיגוע: "זהו יום קשה עבור חדרה, אך גבורת התושבים שלנו שבלטו באירוע וסייעו בתפיסת המחבל מוכיחה את החשיבות שבערנות, שכן תוצאות הפיגוע יכלו להיות קשות בהרבה. אני רוצה להודות לכל אחד ואחת על קור הרוח והתושייה. אנחנו עומדים בתקופה מורכבת, אך נעבור אותה יחד, חזקים ומלוכדים. הנחיתי את כוחות הביטחון והשיטור העירוני לתגבר את הסיורים בכל רחבי העיר, והם פועלים בשיתוף פעולה מלא עם כוחות המשטרה על מנת להבטיח את ביטחון תושבי העיר. תלמידי בתי הספר והגנים הוגנו היטב במהלך האירוע, והצוותים שלנו פרוסים כדי להמשיך לשמור על הסדר ועל תחושת הביטחון של כולנו. חדרה תמשיך לעמוד איתנה מול כל אתגר"

פיגוע דקירה בחדרה - אמבולנס מד"א
צילום: דוברות מד"א
צילום דוברות מרכז רפואי הלל יפה:

Back to top button