מבזקיםצבא וביטחון

השר בן גביר בחדרה: "אני חושב ששוב הוכח – נשק מציל חיים"

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר ביקר בתחנת המשטרה חדרה לאחר הפיגוע שאירע מוקדם יותר היום (רביעי) בעיר. ״נפתח בתנחומים, למשפחות שנפגעו מהירי של חיזבאללה, שני אזרחים שנהרגו. אנחנו במלחמה עקובה מדם", אמר בן גביר, "כמובן אני נושא תפילה לרפואת הפצועים מהאירוע כאן בחדרה, אני חושב ששוב הוכח – נשק מציל חיים."

"חלוקת הנשקים", הדגיש השר, "חלוקת הרישיונות לאזרחים, וכיתות הכוננות וגם שוטר שהגיע מהר מאד למקום מוכיחים את עצמם פעם אחר פעם. במקרה הזה לצערי המחבל לא מת, אבל עצם זה שאזרחים עם כל-כך הרבה נשק נמצאים בזירה זה מציל חיים של אנשים. אמרתי את זה בעבר ואמרו לי שמדובר ב״מיליציות של בן גביר״ אני חושב שהיום כולם מבינים כמה חלוקת הנשקים, כמה רישיונות הנשק כמה כיתות הכוננות מצילים חיי אדם," סיכם בן גביר.

בפיגוע בחדרה נפצעו שישה אזרחים באורח אנוש, קשה ובינוני. כל הפצועים פונו לבית החולים הלל יפה בעיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רועי צוריאל, אלימלך מיכולביץ' ויהודה לוינשטיין, חובשי מד"א־הצלה שרון שהגיעו לאחת הזירות, סיפרו: "מדובר באירוע מורכב עם מספר זירות, כוחות רבים של מד"א התפצלו בין מספר זירות. הגענו לזירה הראשונה ויחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א הענקנו טיפול רפואי מציל חיים לשני גברים כבני 50 שסבלו מפציעות חודרות קשות בגופם והם פונו לביה"ח הלל יפה בחדרה."

שילה הלוי, אליעזר בריליאנט וארי אורנשטין, חובשי מד"א־הצלה שרון, סיפרו: "האירוע היה מורכב, הגענו לזירה נוספת בה היו שני נפגעים במצב קשה ובינוני. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל עצירת דימומים והם פונו לביה"ח הלל יפה בניידת טיפול נמרץ של מד"א."

השר איתמר בן גביר

Back to top button