חדשות הארץמבזקים

שגרירת טאיוואן תרמה 120,000 ₪ לתגבור הביטחון בנס ציונה

אתמול (שלישי), הגיעה שגרירת טאיוואן הגב' אבי יא פינג לי וצוותה, לפגוש את ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר, המשנה לרה"ע והממונה על קשרי חוץ ליאור אלימלך, סגנית ראש העיר סמדר אהרוני, מנכ"לית העירייה והצוות המקצועי, למפגש של הפגנת סולידריות ותמיכה בעיר נס ציונה ובישראל.

השגרירה תרמה 120,000 ₪ שיוקצו לתגבור הביטחון בעיר. הביקור והתרומה, ביוזמת המשנה לראש העיר ליאור אלימלך, שפועל להידוק קשרי החוץ של העירייה, עם מדינות שונות בעולם. בביקורה, אמרה השגרירה: "טאיוואן הייתה מבין המדינות הראשונות להביע סולידריות לישראל אחרי אירועי ה-7.10. הגעתי לכאן היום כדי להגיד לכם שאתם לא לבד. כבוד עבורנו לסייע בחיזוק הביטחון בעיר ולהמשיך את שיתוף הפעולה עם נס ציונה בתחומי החינוך, סביבה וטכנולוגיה."

הביקור שהחל בבניין העירייה, המשיך לבית הספר התיכון בן גוריון, שם שמעה השגרירה מתלמידי מגמת דיפלומטיה על תולדות העיר נס ציונה והישגיה וניהלה עם התלמידים שיח מרתק על דיפלומטיה וחשיבות הידוק קשרי ידידות בין מדינות. בתום הביקור סוכם כי יוקם צוות מקצועי שיקדם שיתופי פעולה ופרויקטים חינוכיים. השגרירה בישרה לראש העיר ולתלמידים כי תפעל להענקת מלגות ללימודי העשרה וטכנולוגיה בטאיוואן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש העיר שמואל בוקסר: "בימים אלו, בהם ישראל מתמודדת גם עם אתגר ההסברה בעולם, מחמם את הלב לדעת שיש לנו חברי אמת בטאיוואן. אני מודה לשגרירה על התמיכה הנדיבה והחשובה במערך הביטחון של נס ציונה ומשוכנע שזו תחילתה של ידידות ארוכת שנים, שתדע לקחת קדימה תחומי עניין משותפים וחשובים, כשהראשון מבניהם – חינוך וקידום הדור הצעיר בתחומי הטכנולוגיה. "

המשנה לרה"ע והממונה על קשרי חוץ ליאור אלימלך: "שמחתי על הביקור המרגש של השגרירה, הבעת התמיכה, והתרומה המכובדת שחשובה במיוחד בימים אלו. בתפקידי הקודם, כיהנתי כמנהל המחלקה למאבק באנטישמיות. ההיכרות עם קשרי החוץ של מדינת ישראל מאפשרת לי להשתמש בידע והניסיון שצברתי לטובת נס ציונה. אני מודה לשגרירה על ההיענות והנכונות להמשיך לתרום ולפעול למען חיזוק קשרי הידידות. "

שגרירת טאיוואן - עיריית נס ציונה
צילום: דוברות עיריית נס ציונה
שגרירת טאיוואן - עיריית נס ציונה
צילום: דוברות עיריית נס ציונה

Back to top button