מבזקיםמשפטי/פלילי

עובד הסופר בתל אביב שמכר אלכוהול לקטין- שב"ח מחברון

במבצע אכיפה כנגד מכירת אלכוהול לקטינים בצפון תל-אביב נתפס שוהה בלתי חוקי מחברון, שמכר אלכוהול לקטין – השוטרים עצרו את השב"ח, ובנוסף תבחן את סגירת העסק. במסגרת המאבק בתופעת מכירת אלכוהול לקטינים שוטרי מחלק הנוער של תחנת ת"א צפון, בשיתוף מודיעין, בלשים, ומערך הרישוי עסקים של מרחב ירקון ערכו השבוע (9.10.24) פעילות אכיפה יזומה משותפת אשר במסגרתה הופעל סוכן קטין כנגד עסקים שמוכרים אלכוהול לקטינים.במהלך הפעילות נבדקו עסקים שונים בתחומי צפון ת"א, בהם ניסה הקטין לרכוש בקבוקי אלכוהול מסוגים שונים.

בשישה מהעסקים שנבדקו, ברחובות דבורה הנביאה, בן יהודה, הברזל והדר יוסף נתפסו על חם 4 חשודים אשר מכרו אלכוהול לקטין בניגוד לחוק, בחלקם אף ביותר מבהזדמנות אחת. בעלי העסק זומנו לחקירה פלילית ובהתאם לממצאי החקירה תיבחן המשטרה את סגירתם של העסקים בצו מנהלי.

בסופר ברחוב בארט הצליח הקטין לרכוש אלכוהול, וכשביקשו הבלשים לזמן את המוכר לחקירה במשטרה, גילו כי הוא שוהה בלתי חוקי מחברון ועצרו אותו לחקירה בתחנת ת"א צפון. בעל העסק עוכב לתחנה לצורך חקירה באזהרה בחשד למכירת אלכוהול והעסקת שוהה בלתי חוקי, ובהתאם לממצאי החקירה הפלילית בנוגע להעסקת השב"ח ולמכירת האלכוהול, תיבחן המשטרה את סגירתו של העסקים בצו מנהלי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בכוונת המשטרה להמשיך ולפעול על מנת לשמור על ביטחון הציבור בכל ההיבט, לרבות פלילי ובטחוני. אזרחים המעסיקים תושבי שטחים ללא היתר שהייה ועבודה מסכנים הן את עצמם והן את הציבור הישראלי כולו, הן בהיבט הביטחוני והן בהיבט הפלילי.

מעצר שב"חים - מכירת אלכוהול לקטינים - בקבוקי בירה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button