חדשות הארץמבזקים

צופית גרנט על הנשים שעדיין בשבי: "בגיהנום סופרים את השניות"

״שנה באוקטובר״ הינה סדרה שנוצרה לציון אירועי שנה ל-7 באוקטובר וחטיפתם של מאות ילדים, נשים וגברים לעזה. 101 מהם עדיין שם. בכל סרטון מוצג מונולוג אישי ומעורר מחשבה לציון שנה של אובדן, געגוע, מאבק וגבורה. היום (רביעי) צופית גרנט מדברת על הנשים בשבי החמאס: " 92 נשים נחטפו לעזה. חלקן ראו את בן זוגן נרצח מול עיניהן. חלקן אימהות עם ילדים על הידיים. שנה מאוחר יותר- ו-13 נשים עדיין שם. הן לא סופרות את הימים. הן סופרות את השניות. 31,531,000 שניות שהן כלואות שם בידי מחבלים, חשופות להתעללות, ובסכנת מוות. גם בשנייה הזו- הן מחכות שאנחנו נוציא אותן משם."

"סליחה בנות שאתן עדיין שם. סליחה שיש כאלה שמבחינתם יש דברים יותר חשובים מהחיים שלכן. שיש מי שהתבלבל לחשוב שהמאבק להחזיר אתכן הביתה זה עניין פוליטי. סליחה שלפעמים מרוב שזה כואב אנחנו פוחדים להסתכל לכן בעיניים.
אסור לנו לשכוח – הסיפור שלכן הוא הסיפור של כל אחת מאיתנו שחייבת לדעת שהיא לא לבד. תדע כל אישה עבריה, שחיה כאן, במדינה קטנה ומוקפת אויבים – שאנחנו כאן, שיש לה על מי לסמוך. שאנחנו איתה, שם בחושך, סופרות ומרגישות כמוה, כל יום, כל דקה, כל שנייה. תדע כל אישה שיחזירו אותה הביתה בכל מחיר, כי פיקוח נפש דוחה את כל התורה כולה".

צילום: מטה משפחות החטופים

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button