חדשות הארץמבזקים

דובר צה״ל לתקשורת הזרה: ״מפרקים את יכולות חיזבאללה״

דובר צה״ל צולם לתקשורת הזרה כשהוא מתאר את פעילות כוחותינו בדרום לבנון. ״אנחנו כאן בכפר לבנוני, כפר שיעי בלבנון. הכפר הזה הוא אחד מהכפרים הקרובים לגבול ישראל. אני רוצה להראות לכם איך נראה בית לבנוני, בית בכפר שיעי, קרוב לגבול שלנו. כל בית הוא מחסה טרור, רציתי שתראו במו עיניכם מה מצאנו כאן היום. אלה הכוחות שלנו שעכשיו פועלים בכפר הזה. בואו איתי. בבית הזה יש מחסן, מחסן של ציוד. מחכה לכוחות רדואן של חיזבאללה״.

עוד אמר: ״מחכה לכוחות רדואן של חיזבאללה עם אפודים, קסדות, אמצעי ראיית לילה ומוקשים שאתם רואים כאן. כל אמצעי הלחימה האלה כאן כבר אוחסן ונערמו בבית, מוכנים לפשיטה הגדולה, לתכנית הפשיטה הנקראת ׳כיבוש הגליל׳. הם תכננו לבצע טבח בקנה מידה גדול יותר מאשר השבעה באוקטובר, לעבר יישובי צפון ישראל, עם הציוד הזה כאן. אני רוצה שתראו איזה סוג של ציוד״.

אתם רואים את הרימוני-יד פה? רובי צלפים, רובי צלפים ברמה גבוהה מאוד, יורים על הכוחות שלנו, יורים על האזרחים שלנו מרחוק. תסתכלו על רובי הצלפים האלה כאן, הכל היה מוכן לפשיטה. טילי RPG. זה אחד מטילי ה-PK שמחבלי חיזבאללה ירו על הכוחות שלנו שפשטו על הבית הזה. זה מחסה טרור. זהו כפר לבנוני, כפר שיעי שנבנה על ידי חיזבאללה, בכל בית יש ציוד מוכן לפשיטה נגד ישראל. תכנית ׳כיבוש הגליל׳״, הוסיף דובר צה״ל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הגרי הוסיך: ״אנחנו עכשיו עוברים בית אחר בית, פושטים על כל בית ובית, לוקחים את כל הציוד הזה, ומפרקים את היכולת של חיזבאללה לבצע את התכנית. זה מה שאנחנו עושים. זה תמרון ממוקד בצפון, שאנחנו מבצעים מעבר לגבול כדי לטפל באיום שחיזבאללה בנה במשך שנים. המקום הזה אמור להיות נקי״.

לסיום אמר: ״1701 מונעת את הנשקים האלה כאן, ואנחנו מוודאים שהמקום הזה יהיה ״נקי״, כך שנוכל לומר לאזרחים שלנו שמעבר לגבול, שסובלים מזה שנה, מכטב"מים רבים, רקטות, טילים – שנוכל לומר להם שהם יכולים לחזור הביתה בבטחה ובביטחון. תחזרו לבתים שלכם. נטרלנו את האיום של חיזבאללה ליד הגבול שלכם״.

[videopress Qurx50os

צילום: דובר צה״ל

Back to top button