חדשות הארץמבזקים

בליל כיפור: שתי תינוקות ואם חולצו משריפה בדירה במודיעין עילית

לוחמי אש מתחנה אזורית בנימין פעלו ביום שישי, ליל צום יום הכיפורים, לכיבוי שריפה שפרצה ברחוב מהרי"ל במודיעין עילית, בשריפה חולצו שתי תינוקות וכן אם המשפחה. רשף עוזר עוז באבא סגן מפקד המשמרת: "בליל ערב יום הכיפורים הוזנקנו לשריפה שפרצה בדירה ברחוב מהרי"ל בעיר מודיעין עילית, זאת לאחר ששכנים זיהו עשן כבד ולהבות היוצאת מחלונות הדירה בקומה השלישית."

סגן מפקד המשמרת הוסיף: "עם ההגעה למקום, זיהינו שריפה ודאית ועשן סמיך העוטף את חדר המדרגות של הבניין. חילקנו משימות לצוותים, צוות לסריקה למשימת סריקה אחר לכודים בקומות וכן שחרור עשן, וצוות נוסף לכיבוי השריפה. במהלך הסריקות מצאו לוחמי האש את אם המשפחה ויחד איתה שתי תינוקות, לוחמי האש נשאו אותן אל מחוץ לבניין לקבלת טיפול רפואי. צוות הכיבוי נתקל בשריפה מפותחת עם תופעות בעירה וטמפרטורות גבוהות בתוך הדירה ופעל לכיבוי האש ושחרור העשן."

סגן טפסר רוני יעקב מפקד תחנת מתיתיהו ראש צוות החקירה של השריפה: "מתחקור ראשוני עולה כי השריפה פרצה כתוצאה מהדלקת נרות שבת ונרות נשמה שהודלקו בחדר הילדים, כך מסרו בעדותם בעלי הבית. בנוסף על כך, צוות הכיבוי שעלה לכיבוי השריפה והתחבר למערכות הכיבוי של הבניין גילה כי הן אינן תקינות. שתי משפחות שלא הקשיבו להנחיות קצין הכבאות במקום שהורה על הסתגרות, יצאו מהבתים תוך כדי שהן משאירות את הדלתות פתוחות ובכך גרמו לנזקים כבדים לבתיהם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שריפה בדירה - מודיעין עלית - חילוץ תינוק
צילום: דוברות כבאות והצלה
שריפה בדירה - מודיעין עלית - חילוץ תינוק
צילום: דוברות כבאות והצלה

Back to top button