חדשות הארץמבזקים

מד"א ערוך לאבטח רפואית את ברכת הכהנים בכותל המערבי בירושלים

מפרוץ המלחמה, בשמחת תורה תשפ"ג (7.10.23), מגן דוד אדום נמצא בכוננות גבוהה ובקשר רציף עם גורמי הביטחון. בשנה האחרונה, הארגון הרחיב את פריסת החובשים והפראמדיקים ברחבי הארץ ועיבה את מערך רכבי החירום במאות אמבולנסים, ניידות לטיפול נמרץ, אופנועים ורכבים ייחודיים נוספים של מד"א, בהם אוטובוס טיפול נמרץ חדש עם שבע מיטות ואמצעים לטיפול מציל חיים מתקדם.

ביום ראשון הקרוב (20.10) משעות הבוקר, צפויה להתקיים ברכת הכוהנים המסורתית בכותל המערבי בירושלים. כוחות גדולים של מגן דוד אדום הכוללים חובשים ופראמדיקים באמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, אופנועי מד"א וחוליות עזרה ראשונה, יפרסו ברחבת הכותל ובעיר העתיקה בירושלים ויאבטחו רפואית את רבבות המתפללים המגיעים מכל רחבי הארץ להשתתף בברכת הכוהנים המסורתית.

לאחר ברכת הכהנים ועד לשעות הערב ימשיכו כוחות מד"א לאבטח רפואית את המתפללים בכותל. השנה, בעקבות המצב הביטחוני, במגן דוד אדום פונים לציבור להקפיד על הנחיות ההתגוננות וההתקהלות של פיקוד העורף במרחב הציבורי, להצטייד בשתייה, להימנע מצפיפות, להישמע להנחיות הסדרנים וכוחות הביטחון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בכל צורך רפואי ניתן לפנות לחובשים והפאראמדיקים של מד"א בשטח או להזעיק את מד"א בקו החרום 101 ובאמצעות יישומון (אפליקציה) "מד"א שלי" שתסייע לאתר את מיקומו המדוייק של הזקוק לעזרה.

ברכת הכהנים - הכותל המערבי - ירושלים
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button