מבזקיםצבא וביטחון

צה״ל תקף שוב ביירות – הותקף מחסן אמל"ח תת-קרקעי בדאחייה

דובר צה"ל הודיע הבוקר (רביעי) כי מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו, בהכוונה מודיעינית מדויקת של אגף המודיעין, אמצעי לחימה אסטרטגיים שאוחסנו במחסן תת קרקעי של ארגון חיזבאללה בדאחייה שבביירות.

זו הפעם הראשונה מאז יום חמישי שצה"ל תוקף בביירות, ולאחר שנפוצו שמועות רבות על כך שנתניהו עצר את ההתקפות על ביירות על פי דרישת ארה"ב. עוד מסר הדובר כי טרם התקיפה ננקטו צעדים רבים על מנת לצמצם את הסיכוי לפגיעה באזרחים, הכוללים אזהרות מקדימות לאוכלוסייה באזור.

צה"ל דיווח בנוסף על המשך פעילותה של אוגדה 98 בדרום לבנון, הכוללת חיסול של עשרות מחבלים ביממה האחרונה וכן איתור אמצעי לחימה רבים הושמדו. על פי ההודעה, המחבלים חוסלו בחילופי אש עם לוחמי צה"ל ובתקיפות של חיל האוויר. כמו כן דווח על איתור משגרי רקטות, פצצות מרגמה וטילי נ"ט שכוונו ליישובי הצפון, נשקים, רימונים וציוד צבאי נוסף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עזה – חוסל מפקד מערך הכטב"מים
עוד נמסר כי ברצועת עזה חוסל מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של חמאס. על פי הדיווח, כלי טיס של חיל האוויר, בשיתוף עם חטיבת האש 454 חיסלו את מחמוד אלמבחוח, מפקד מערך הכטב"מים של חמאס בצפון הרצועהה. אלמבחוח הוביל מתווי שיגור של כטב"מים לעבר שטח המדינה וכוחות צה"ל.

במרחב ג'באליה, כוחות אוגדה 162 חיסלו ביממה האחרונה מחבלים בהיתקלויות מטווח קצר ובתקיפות מהאוויר. באחת הפעילויות במרחב רפיח, לוחמי צוות הקרב של הנח"ל בפיקוד אוגדת עזה, חיסלו באמצעות רחפנים תוקפים חוליית מחבלים חמושה שתכננה לבצע מתווה טרור כנגד כוחותינו.

אמצעי לחימה - טילי נ"ט דרום לבנון
צילום: דובר צה"ל
תקיפת צה״ל - ביירות
צילום: דובר צה״ל
פעילות צה"ל - דרום לבנון - חיילי חי"ר
צילום: דובר צה"ל
אמצעי לחימה - תחמושת דרום לבנון
צילום: דובר צה"ל
אמצעי לחימה - רובה קלצ'ניקוב - דרום לבנון
צילום: דובר צה"ל
פעילות צה"ל - דרום לבנון - חיילי חי"ר
צילום: דובר צה"ל
פעילות צה"ל - דרום לבנון - חיילי חי"ר
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button