מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ שרון ניר: מדיניות צרפת פוגעת בישראל בזמן מלחמה

ח״כ תא״ל (במיל’) שרון ניר (ישראל ביתנו), בעקבות החלטת צרפת לא לאפשר לחברות ישראליות להציג בתערוכת Euronaval: ״צרפת צריכה לחשב מסלול מחדש לאחר שהחליטה שלא לאפשר לחברות ישראליות להציג בתערוכת Euronaval – אחת מהתערוכות הגדולות בעולם לטכנולוגיות ימיות."

"החלטה זו", מציינת ניר, "מצטרפת לצעד הקודם של איסור על נציגים ישראליים להציג בתערוכת יורוסטורי – תערוכת הנשק מהגדולות בעולם. החלטות אלו משקפות מדיניות אנטי-ישראלית ברורה, הפוגעת לא רק בשיתוף הפעולה הבינלאומי בתחום הביטחוני, אלא גם בתרומה הייחודית של מדינת ישראל לתעשיות הביטחוניות העולמיות."

ניר מזכירה כי "תעשיות ההייטק והביטחון הישראליות אשר נמצאות בקדמת הבמה, נחשבות למובילות בחדשנות ובפיתוחים טכנולוגיים, וההדרה שלהן מתערוכות בינלאומיות הוא צעד שיפגע באיכות ובחדשנות של התערוכה עצמה. אני מצרה על כך שנשיא צרפת, עמנואל מקרון, קרא לאחרונה לאמברגו נשק על ישראל וטען כי משלוחי נשק “אינם יכולים לייצר ביטחון לישראלים או לאזור”.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"למרבה הצער", מוסיפה ניר, "עמדות חד צדדיות אלו לא מתכתבות עם המצב הביטחוני בישראל שחווה תוקפנות משבע חזיתות ומארגוני טרור שפוגעים ביציבות במזרח התיכון. צר לי שמדינת צרפת שהיא בת ברית חזקה של מדינת ישראל פוגעת בישראל בזמן מלחמה. אני קוראת לממשלת צרפת לחזור בה מההחלטה המפלה, ולשמור על הברית האסטרטגית החשובה ועל שיתוף הפעולה הביטחוני לטובת התמודדות אזורית עם אתגרים גלובליים.״

נשיא צרפת עמנואל מקרון
ארכיון. צילום: הקרמלין

Back to top button