מבזקיםצבא וביטחון

גלנט לתושבי עזה: זו השעה להיכנע, להרים ידיים ולשחרר את החטופים

שר הביטחון יואב גלנט אמר לפני זמן קצר (חמישי) בגבול רצועת עזה: ״מדינת ישראל סגרה היום חשבון ארוך שנים עם יחיא סינוואר – רוצח ומחבל שפל. יחיא סינוואר זה המחבל, רב המחבלים, שתכנן וביצע את ה-7 באוקטובר שבו נרצחו כל כך הרבה ישראלים תמימים – ילדים, נשים וזקנים״.

״חיסול יחיא סינוואר הוא מסר ברור לכל משפחות הנופלים, לכל משפחות החטופים", הדגיש גלנט, "אנחנו עושים הכל על מנת לפגוע במי שפגע ביקירכם ולשחרר את החטופים ולהחזירם בחזרה אל בני משפחותיהם. אבל זה גם מסר מאוד ברור לתושבי עזה. האיש שהמית אסון על רצועת עזה, שבשל המעשים הרצחניים שלו אתם סובלים – הסוף של האיש הזה הגיע. זו השעה לצאת החוצה, לשחרר את החטופים, להרים ידיים, להיכנע. צאו עם החטופים, שחררו אותם והיכנעו״.

השר ציין את נסיבות מותו של סינוואר: "יחיא סינוואר סיים את חייו כשהוא מוכה, נרדף, נמלט על נפשו, לא מפקד על הארגון שלו ורק דואג לעצמו. זה מסר ברור לכל האויבים שלנו – צה״ל יגיע אל כל אחד שמנסה לפגוע באזרחי ישראל או בכוחות הביטחון ויבוא איתו חשבון״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״אני רואה לעצמי זכות וחובה להצדיע ללוחמי צה"ל, לרמטכ"ל ולראש השב"כ", הוסיף גלנט, "על העבודה המסורה ועל הדרך שבה הדברים קורים. מי שהביא לחיסולו של יחיא סינוואר הם לוחמים מהשטח. אותו שטח, אותם אנשים שנושאים בנטל של המלחמה הזאת על גבם שנה ארוכה – חיילים בחובה ובמילואים, חיילים צעירים ומבוגרים, מכל היחידות, מכל הזרועות. כל הכבוד לכם, אני כשר הביטחון מצדיע ללוחמי צה"ל ואנשי שירות הביטחון הכללי".

שר הביטחון גלנט, הרמטכ"ל הרצי הלוי - ראש השב"כ
צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה

Back to top button