מבזקים

כנס היסטורי לקידום כדורסל נשים בישראל

כנס היסטורי לקידום כדורסל הנשים: "חייבים לעבוד ביחד כדי להתקדם"

בפעם הראשונה מזה שנים רבות התכנסו היום (רביעי) בבית ציוני אמריקה בתל אביב כמאה נציגי אגודות כדורסל מרחבי הארץ לכנס מיוחד שמטרתו קידום ענף כדורסל הנשים בישראל.

במהלך הכנס נחשף המיתוג החדש של ליגת העל לנשים, כולל לוגו חדש וקמפיין פרסומי מתוכנן בכלל הפלטפורמות, במטרה להגדיל את מספר הצופים באולמות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל משרד התרבות והספורט, כפיר כהן, בישר על הקמת אגף חדש לקידום ספורט נשים במשרד והבטיח כי הושגו הסכמות עם האוצר להמשך מתווה השחקנית הישראלית ואף להגדלת התקציבים.

יו"ר איגוד הכדורסל, עמוס פרישמן, הדגיש את חשיבות ארבע השנים הקרובות כתקופה קריטית לקידום הענף: "אם כדורסל הנשים לא יתקדם בתקופה זו, הוא כנראה לא יתקדם כבר", אמר.

במהלך הכנס התקיימו דיונים בשולחנות עגולים שעסקו בנושאים מרכזיים כמו פיתוח תרבות ספורט מגיל צעיר, שיווק הענף וגיוס שחקניות צעירות. עם זאת, בפאנל הפתוח התגלעו חילוקי דעות בין נציגי קבוצות ליגת העל לבין נציגי מחלקות הנוער והליגה הלאומית.

אלי רבי, המנהל המקצועי של א.ס רמת השרון, העלה את הסוגיה המרכזית: "מאז שקמה מנהלת הנשים אנחנו עובדים בשני מחנות. הליגה הלאומית וליגת העל הפכו לליגות מתחרות. צריכה להיות תוכנית שיתופית לכולם".

דנה סנדר, יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים, קראה לשיתוף פעולה: "אם תחבקו אותנו אנחנו נחבק חזרה. עלינו לחשוב איך לעבוד ביחד כדי להתקדם".

הכנס כלל גם הרצאה על מנהיגות מפי עדי גיגי, המנכ"לית הראשונה של טסלה ישראל, והציג את האסטרטגיה החדשה של ליגת העל לנשים, הכוללת סדרת סרטונים המתמקדים בעבר ובעתיד של כדורסל הנשים בישראל.

Back to top button