"ילו" דורגה שוב כפרסומת הטובה בישראל
פרסומת מנוי הקפה של YELLOW מובילה את דירוג הפרסומות האפקטיביות
פרסומת חדשה של רשת YELLOW, המציגה את משפחת בוזגלו הרוכשת מנוי לקפה, זכתה השבוע במקום הראשון בדירוג הפרסומות האפקטיביות בטלוויזיה הישראלית. הפרסומת, שהופקה על ידי משרד הפרסום McCann תל אביב עבור חברת פז, הובילה את דירוג "קקטוס הזהב" השבועי.
במקום השני התברגה פרסומת של חברת האשראי MAX, בה מככבת השחקנית לוסי דובינצ'יק המשכנעת את הדמות "שחר" לקחת הלוואה. את המקום השלישי תפסה פרסומת של רשת דינמיקה סלולר המציגה את מבצעי הרשת.
• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
הדירוג מתבסס על סקר שבועי הנערך בקרב מדגם מייצג של כ-640 נשאלים בני 18 ומעלה מהאוכלוסייה היהודית בישראל. הפרסומות נבחנות על פי שלושה מדדים עיקריים: זכירות, אטרקטיביות והשפעה על המותג.
הציון הסופי של כל פרסומת מחושב כאחוזון המשקלל את שלושת המדדים יחד עם רמת המיתוג, ומשקף את ביצועיה ביחס לפרסומות אחרות. טעות הדגימה הסטטיסטית במחקר עומדת על 3.9%.
המדד, המפורסם מדי שבוע, משקף את הפרסומות האפקטיביות ביותר המשודרות בערוצים המסחריים בטלוויזיה הישראלית.