קקטוס הזהב: פרסומת ביטוח 9 עם אודי כגן זוכה במקום הראשון
פרסומת הביטוח של אודי כגן מובילה את דירוג האפקטיביות
פרסומת חברת "ביטוח 9" בכיכובם של אודי כגן ואביו זכתה במקום הראשון בדירוג האפקטיביות השבועי של הפרסומות בטלוויזיה המסחרית. את המקום השני תפס קמפיין של בנק לאומי בהשתתפות גל תורן ומגי אזרזר, ואילו במקום השלישי דורגה פרסומת בנק מזרחי טפחות המציגה הטבות לתושבי הצפון.
הדירוג השבועי מתבסס על סקר מקיף בקרב 640 נשאלים בני 18 ומעלה, המייצגים את האוכלוסייה היהודית בישראל. הפרסומות נבחנות על פי שלושה פרמטרים עיקריים: זכירות בקרב הצופים, רמת האטרקטיביות והשפעתן על תדמית המותג.
• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
המדד המסכם, הקובע את דירוג הפרסומות, משקלל את שלושת הפרמטרים יחד עם רמת המיתוג של כל פרסומת. התוצאה מוצגת כאחוזון המשקף את ביצועי הפרסומת ביחס לפרסומות אחרות במאגר. טעות הדגימה הסטטיסטית במחקר עומדת על 3.9%.
המדד השבועי מספק תמונת מצב מהימנה על האפקטיביות של קמפיינים פרסומיים בטלוויזיה המסחרית, ומשמש ככלי מדידה מקצועי עבור תעשיית הפרסום בישראל.