נעליים אדומות או תמונה חושפנית? הרשת זועמת על הקמפיין של טופ טן
ביקורת ציבורית על קמפיין חושפני של רשת אביזרי אופנה
גל מחאה ציבורי התעורר בימים האחרונים בעקבות קמפיין חדש של רשת האקססוריז TOP TEN, המציג את הפרזנטורית עדן פינס בתמונות חושפניות לצורך פרסום נעלי בובה אדומות.
הקמפיין, שעורר זעם בקרב אימהות וצרכניות, מציג את פינס לבושה בבגד גוף וחוטיני, כאשר הנעליים המפורסמות כמעט ואינן נראות בתמונות. הביקורת התמקדה בעיקר בעובדה שהרשת, המשווקת את מוצריה בעיקר לילדות ונערות צעירות, בחרה להשתמש בדימויים מיניים בוטים בפרסומיה.
• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
"זה מביך כשלא מאמינים במוצר וצריך עירום שימשוך את העין", כתבו גולשות רבות ברשתות החברתיות. אימהות רבות הביעו חשש מהמסרים שהקמפיין מעביר לבנותיהן, וחלקן אף הצהירו כי יחרימו את הרשת בעקבות הפרסום.
בתגובה לביקורת, מסרה רשת TOP TEN כי "הקמפיין החדש אופנתי ומציג נוכחות נשית חזקה ועוצמתית. כמותג אנו מאמינים בהעצמה נשית. כל אישה רשאית לבחור להצטלם בכל דרך שבה היא מרגישה נוח מבלי לקבל על כך ביקורות".
ברשתות החברתיות המשיכו להישמע קולות המחאה, כאשר רבות מהמגיבות טענו כי הקמפיין מנוגד למסרים החינוכיים שהן מנסות להעביר לבנותיהן אודות דימוי גוף חיובי והעצמה נשית אמיתית.