ספוטיפיי מכחישה: לא ניפחנו האזנות לשיר נגד דרייק
ספוטיפיי דוחה את טענות דרייק בנוגע לניפוח מספרי ההאזנות
שירות הזרמת המוזיקה ספוטיפיי הכחיש השבוע את טענותיו של הראפר דרייק בנוגע לניפוח מכוון של נתוני ההאזנות לשיר "Not Like Us" של קנדריק למאר.
בתגובה לתביעה שהוגשה בחודש שעבר בבית משפט בניו יורק, הבהירה החברה כי מעולם לא התקיים הסדר בינה לבין יוניברסל מיוזיק גרופ (UMG) להפחתת תעריפים בתמורה לקידום מוגבר של השיר. החברה אף דחתה את הטענה לפיה נעשה שימוש בבוטים להשגת 30 מיליון האזנות בימים הראשונים לאחר השקת השיר.
• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
חברת ההפקות של דרייק, Frozen Moments LLC, האשימה את יוניברסל בהפעלת "קמפיין לא חוקי" שכלל שימוש בחוות בוטים ושוחד מסחרי במטרה להגביר את הפופולריות של שירו של למאר, בו הוטחו האשמות חמורות כלפי דרייק.
הפרשה מתרחשת על רקע עימות מתוקשר בין שני אמני הראפ המובילים, שהוביל לסדרת שירים תוקפניים בין השניים במהלך הקיץ האחרון. השיר השנוי במחלוקת אף זכה למועמדות לפרס שיר השנה בטקס הגראמי הקרוב.
באופן מפתיע, שני האמנים חתומים תחת לייבלים בבעלות יוניברסל – דרייק ב"רפבליק" ולמאר ב"אינטרסקופ". צוותו המשפטי של דרייק אף האשים את יוניברסל בהפרת החוק הפדרלי נגד הפשע המאורגן בארה"ב (RICO), והם עומדים על דרישתם לחשיפת מידע נוסף בנוגע למקרה.